حمایت از ۲ هزار نیازمند در خراسان‌جنوبی 
کد خبر: 4196429
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

حمایت از ۲ هزار نیازمند در خراسان‌جنوبی 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: ۲۰۹۸ خانواده مستاجر تحت حمایت این نهاد از کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

محمد عرب،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال بیش از ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۱۶۰۰ خانوار مددجو پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: افزون بر این به ۴۹۸ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانکی به مبلغ ۲۴۲ میلیارد ریال پرداخت شده است که یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تامین شود.

عرب در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تامین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هر ساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته‌امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آن‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha